viernes, 22 de febrero de 2008

CADIU, distribuidora cántabra de material subversivu




Genti asgaya n’esta Cantabria castellanizáa lingüísticamenti que sufrimos, se mos arrima y mos prigunta… ¿QUÉ ES UN CADÍU?


CADÍU es una parabra cántabra que se refieri a una presona moza, de caráter endinu y regüeltosu. Tamién ena comarca de Soba emplégasi para denominar a una pieza’l mulinu.


Denominando de esta forma a la Distribuiora queremos despresar la nuestra voluntá de fomentar una mozandá rebecu y con una enquietú que se despresi tamién en la su vestimenta. Amás, Cadíu jaz por ser una pieza más ena maquinaria de conformación d’una muvición popular cántabru de liberación.



DISTRIBUIDORA CADÍU, Una harramienta al sirviciu la rebeldía cántabru

CADÍU es una distribuiora jecha col aquel de difundir material sellencu de Cantabria con temática abiertamenti anticapitalista y antifacista.
Pa ellu diseñará la su ropa y complementos sellencos, con mensaji críticu y a precios popularis, amás de colaborar ena distribución d’espublicacionis o discos d’organizacionis o grupos de música, amejaos a las basis de CADÍU.

Los componentis de CADÍU nu temos denguna gana de jacer dineru, el muestru trebaju es voluntariu y altruista, ya que l’escasu margen de beneficiu esistenti sedrá destinau a jacer más material.
Para contactar con CADÍU: distri_cadiu@yahoo.ca

No hay comentarios: