Somos Cántabr@s
Regüelta es una muvición juvinil socialista y cántabra. Cavilamos que Cantabria es una nacionalidá, un pueblu conformáu al treviés de la hestoria con peculiaridais culturalis, etnográficas y lingüísticas, que juntu a un espaciu jeográficu-ambiental y unas basis económicas difinías dio lugar a la desistencia de una concencia sellenca d’especificidá cumu pueblu. Y nós, cumu mozos que vivimos en Cantabria, entendémonos parte d’isti País, parte d’isti pueblu.
Encontóo, enas circunstancias autualis, a la jenti cántabru le falta voz y poder de dicisión pa entarajilar la muestra vida cumu coleutividá. Cumu consecuencia de la globalización y del mou capitalista de prudución el muestru pueblu quedó relegáu a ser un país dependienti, esestruturáu, individualista, ensín tejíu endustrial, destináu a ser una reserva turísticu-especulativa pal binificiu d'unos pocos sacrificando'l bienestar de las clasis pupularis cántabras, apastrajando la muestra cultura y utilizándonos cumu arieti y cortajueos escontra otros pueblos de la Pinínsula Ibérica. Y la su mozandá aborregau, alienau, aculturizau y esenraizau pa facilitar tou isti procesu de despoliu, españolización y esplotación de Cantabria y los sus recursos naturalis y humanos.
Entendemos que la situaciòn enantis discrita nu puéi superase dendi'l marcu l’Estatutu d'Autonomía ni dendi la Costitución Española, y muchu menos dendi la Uropa’l capital y la su Costitución. Tolo contrariu, creemos que son marcos que contribuyerin, contribuyin y van contribuir al caltenimientu de la situación y al su empioramientu.
Nujotros queremos romper con too esto. Pa poder costruir el socialismu dendi Cantabria tenemos que devgolveli la dinidá a isti País, y esti caminu namás puéi jacese aluchando pa que seamos los cántabros los únicos que decidamos cúmo mos organizamos, es dicir, aluchar pa que'l pueblu trebajaor cántabru tenga un autogobiernu dajechu y rial sobri sí mesmu y ensín enjerencias esterioris. Entendemos d'esta manera l’alucha pol autogobiernu y l'autojestión cumu un pasu estritamenti necesariu pa costruir un futuru mijor y en dinidá. El muestru aquel es desarrollar un PROYEUTU DE FUTURU, no basáu en glorias pasáas y muchu menos en chovinismos y esencialismos de dengún tipu, sino que tien l'ojetivu de costruir una Cantabria justa, popular y de los trebajaoris, solidaria y enternacionalista, antipatriarcal y antirracista, ecolójica y desarrolláa económicamenti sigún las muestras necesidais.
Somos Moz@s
Cumu muvimición juvinil que somos tenemos necesidais y problemas concretos polos qu'entendemos que tenemos d’aluchar.
Ena situación d'aguañu, con una Cantabria capitalista y dependendienti, custionis cumu l’alucha escontra'l paru y por un trebaju dinu, escontra la especulación, pol acesu a la vivienda y la desistencia de centros socialis, la muestra endependencia familiar, la recuperación de la muestra cultura cántabra, la costrución d'un sistema educativu públicu, laicu y no alienanti que mos forme cumu presonas, el muestru derechu a un ociu popular, alternativu y alejáu del cunsumismu, la sexualidá, las drogas y l’alucha escontra'l narcotráficu, la represión, la destrución ecolójica qu’hipoteca'l muestru futuru, son custionis que cuejin un aquel dramáticu y que mos afeutan dajechu cumu mozos.
Por eso creemos tener angu específicu que dicir anti estas situacionis. Creemos que tenemos d’estar organizaos pa poder desenrollar la muestra propia alucha juvinil, dendi'l muestru propiu puntu de vista de cara a costruir un futuru más dinu nuna sociedá mijor.
Cúmo ajuncionamos
El muestru ajuncionamientu es asambleariu. Intentamos ajuir de tou tipu de burocratismos y presonalismos antidemocráticos costruyendo una organización horizontal al másimu de lo pusibli siendo los militantis los que disponemos de la última parabra. Organizámonos al treviés d'asambleas de barriu, localis y comarcalis, entarajiláas al treviés de l'Asamblea Nacional. Encontóo, a la vez que mos entarajilamos asambleariamenti, tamién intentamos poner en marcha estruturas de trebaju seutorial: cumisionis, Frentis d’Alucha.
Regüelta es una muvición juvinil autónoma y alegal. Nu somos la mozandá de dengún partíu u organización de dengún tipu ni estamos vinculaos a denguna estrutura estatal. Nu tenemos, asina mesmu, financiación de parti de coleutivu u aministración denguna. Rializamos diversas atividais que mos ayudin a financiamos (venta de material, jorras solidarias...) y caltenemos cumu grupu endependienti. Amás, somos una asociación alegal, esto es, nu estamos daos d'alta en denguna lista aministrativa, pos ello diba facilitar l'aición represiva sobri la mozandá ensumisu cántabru que ya tienin sufríu otros coleutivos, ya sea por pegar cartelis, jacer pintáas, entarajilar concentracionis de protesta o colocar mesas informativas ena calli.
Asumiendo la muestra endependencia organizativa y financiera, Regüelta trebaja por ajirmar los lazos d’aunión enti organizacionis de dellos aqueles con ideas amejáas col ojetivu de entarajilar aicionis y conformar una Muvición Pupular Cántabra cumu espaciu pulíticu que faciliti el cunsiguir los muestros ojetivos cumu Muvición Socialista de la Mozandá Popular Cántabra.
LA MOZANDÁ CÁNTABRU REBELDI,
CON CONCENCIA DE PUEBLU Y DE CLAS.
POR CANTABRIA Y EL SU PUEBLU TREBAJAOR,
ENDEPENDENCIA Y SOCIALISMU !
reguelta_cantabria@labarored.org
No hay comentarios:
Publicar un comentario